Over the rainbow

Hejsan!
Idag har det snöat väldigt mycket och har varit kallt. Jag som kände för några dagar sen den där vårkänslan, men nähedå!
Idag var jag på min solosång, det har jag längtat efter! Vi sjöng Over the rainbow och massa ABBAlåtar. 
Snart är det helg, det är skönt. Under helgen är min styvmamma borta och pappa ville göra något kul med oss barnen, undrar vad det är....
Nu ska jag nog gå upp till köket och plocka med disken, och sen ta en dusch.

Hejdå!
Och klicka gärna på "Om tovetott" under ko-bilden för där har jag skrivit lite om mig själv! :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hur lägger man upp sån där bild d'r du har lagt upp en kossa och hur skriver man ntexten om sig själv ? .o ååh.

2009-01-22 @ 22:14:54
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hur lägger man upp sån där bild d'r du har lagt upp en kossa och hur skriver man ntexten om sig själv ? .o ååh.

2009-01-22 @ 22:14:59
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0