Tjejnatt!

Hej.

Förlåt att jag inte skrev nåt igår, men det hände så mycket då, så jag hann inte!
Jag gick upp kl åtta på morgonen (på en löördag!!!), hemskt, och traskade iväg till skolan. Det var piss-väder, det var snöslask överallt, mina skor läckte igenom och det var snöblandat regn, ibland till å med hagel!
På öppethus-föreställningen gick det helt okej, men det var jättelångtråkit att höra på att skrytprat om skolan i typ 30 minuter.

När jag hade kommit hem hade det bestämts att nästan alla tjejer från min förra braiga klass (vi var sju st totalt) skulle sova över hos Amelia, superkul ju!
Så jag packade sovsäck och köpte en påse chips och gick iväg till henne.
Där spelade vi jättemycket Guitar-Hero, det var skitaroligt!
Vi klädde också ut oss med stora galna peruker och filmade.
Sen gjorde vi hemmagjord pizza. På min bit låg det bla. bacon, ananas, marsmellows (!!!) och supermycket ost!! Mums mums!
Sen på kvällen tittade vi på Batman, The dark knight. den var spännande men lite långtråkig när dom bara pratade om viktiga saker och man inte förstod, Jokern är ju absolut skönast!
Sen gick vi och la oss och kollade på Horton, en jättegullig film, men alla typ halvsov. Men sen blev typ alla hyperaktiva och vi satt och pratade om allt och alla och gjorde vääldigt galna saker!

Eller DOM pratade kanske jag ska säga.För oftast är jag väldigt tyst när jag liksom umgås med många vänner, asså jag säger ingenting (eller ibland är jag ju helgalden, menmen). Men bara för det är jag inte ledsen eller sur, så ni bara vet, jag gillar att bara sitta och lyssna, jag har liksom inget att säga! :)

I alla fall somnade vi typ kl 5, det är nog mitt rekord......hehe, inte så sent, jag vet ;)

Morgonen därpå vaknade vi halv tio och käkade god frukost och spelade ännu mer guitar-hero, men alla var typ som drogade, skittrötta!

Nu sitter jag och håller på att somna, har druckit en kopp latte men den verkar inte ha nån effekt på mig. Ikväll ska jag lägga mig typ sju, jag bara längar! 
Jag pratade också just med Jacob, men pappa väntade nåt samtal så tyvärr vi fick lägga på.

Hejdå, och ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Ellen

mitt rekord är typ 8 ! fast då blev ju hela dagen förstörd, haha =)

2009-01-26 @ 16:34:41
URL: http://eddenplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0