Usch...

Usch...
Klockan är halv tio, kanske inte så mycket om jag tänker efter, men jag blev abrupt väckt av pappa för att han skulle köra bilen till bilservice och jag skulle sitta barnvakt åt syskonen...nu är jag så trött så att dataskärmen är aldeles suddig...plus att alla tre har slagit sig någonstans på kroppen inom typ 10 minuter...
Usch för att jag la  mig elva, läste i typ en timme och sen kunde jag inte sova på flera timmar!!!! Det är sååå irriterande!! Så därför är jag dubbelt så trött!!!!
Usch...   

Kommentarer
Postat av: Mimmi igen ;)

Ooo, vilken bokvilkenbokvilkenbok? Twilight? OMG, jag ville bara säga att nu har jag läst boken o sett filmen, och jag e helt besatt. (läser du min blogg kommer du förstå hur illa det är. snälla gör inte det!) Det va som du sa, filmen e faktiskt en HELT annan sak än boken...men jag kan inte bestämma mej vilken som va bäst.

2009-01-06 @ 13:11:50
URL: http://mimmiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0