Långfärdstur!

Idag åkte vi långfärdsskridskor på fin naturis. 
Först ville jag inte men sen gav jag vika :p
Jag spände på skridskorna och åkte några vingliga skär. Men efter att pappa hade lärt mig lite taktik svischade jag fram på isen, det var jättehärligt!
När man åkte i motvind fick jag kämpa på och det kändes rejält i musklerna vid vristerna och under rumpan :P. Men i den starka medvinden åkte jag framåt i snabb fart utan att göra nånting!
Jag har alltid varit lite skeptisk mot att åka skridskor, speciellt med skolan, såklart :)  Men att åka ut såhär på en sjö en liten kortis är riktigt kul, aa, i alla fall tills man får jätteont i fötterna ;)   
 Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0