God mat

Detta inlägg är ganska onödigt men jag ville bara säga att middagen ikväll var väldigt god, tack pappa :)
Det var klyftpotatis, ett slags ugnsbakat rött kött med en typ portvinssås och grillade tomater..såå gott!!

Men just nu är jag förvånande trött! Jag har blivit tvingad att städa undan i köket (som jag gör typ varje kväll, efter sex pers), men jag var så trött att jag knappt kan lyfta en tallrik och blir superirriterad för allt som går emot mig! 
Jag ska gå och lägga mig tidigt idag, det måste jag efter att ha somnat typ kl ett varje natt i flera dagar...

Imorron ska jag försöka få tag i nån kompis att vara med, annars slösar jag nog bort dagen med min kära teve...
Ikväll ska jag nog läsa eller plåga mig själv lite med en snutt "körslaget".......

hoppas du i alla fall kommer ha en bra kväll! :/ :S :P :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahah, vettu ?

Mitt blogghejdå ska va : TUDELUUU XDD haha, :D smart va ? :D stolt!

2009-01-04 @ 01:50:38
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0