Ej-sova-tävling!

Hej!
Igår (eller ska jag säga tidigt idag?), hade lollo och jag en tävling som gick ut på att inte somna och........
JAG VAAN!!!!!!!!!! Kanske inte så konstikg, jag har varit stort inställd att vinna, men lovisa var lika självsäker MEN jag vet hennes svaga sidor..hehehe...moahaha!!
En riktig långtråkig film är som sömnpiller för henne! Och jag är proffs på sånt, mamma är nästan värre!! Så TVn fick stå på hela kvällen, ha!
Vi hade också köpt godis som extra energiintag men det tog slut på kvällen, konstigt nog!
Jag la mig och läste men lollo hade inget att göra och somnade efter en stund......YES!
Jag viskade "är du vaken lovisa"..inget svar moahaha!! seger, ljuva seger....
Jag somna runt 3... 

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hahah, grattis ! XDD

Förlorade inget på dt så...

2009-01-02 @ 16:22:21
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

jag är ganska bra på sånt tror jag...eller inte :S

2009-01-02 @ 23:06:02
URL: http://pingvineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0