2009! Sjugihundranie!!

Hej alla människor!
Första inlägget år 2009 för lilla mej!
Jag vaknade typ halv elva av Lovisa som klagade att hon hade varit vaken i typ tre timmar men jag skyllde på att jag tog igen sovtimmarna som jag förlorade när jag var uppe till halv fyra, lollo slocknade vid halv tre, mes! hihi
Nu ritar hon gubbar på ett mandarinskal, he, visst är hon kreativ!
Inatt ringde en kille från min klass som jag knappt pratat med förut, mycket skumt...han bara frågade hur jag hade på nyår..jag trodde typ att det var nåt skämt men han hade inte ringt till min kompis...skumt..

Vi har typ legat i sängarna fram till kl ett och gjort reklamfilmer, skitroligt!
Vi har absolut inga planer för idag, förutom att vi ska sminka oss jätteöverdrivet, det ser vi fram emot!

Nu använder lollo ett mandarinskal som typ en pensel och smetar ut fönsterfärg på ett papper, det ska likda henne..hrm!
Plus att hon pratar typ svengelska med sig själv....en vacker syn!hehe...............................

Igår föreslog Marie, min styvmamma, att mitt nyårslöfte skulle vara att typ inte röka och dricka sprit.....VAD TÄNKER HON MED??? som om jag har problem med att unvika det!!!! vem tror hon att jag är???!! faktiskt arg!! jag har alltid varit helt beslutad att inte ens röra nåt sånt!!    men visst, jag får väl nöja mej med det löftet.......
och apropodet så är mina läppar skittorra och holler typ på att falla sönder i hudflikar!!

hihi, ha en bra första-dagen-på-året-2009-dag, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHAHAH!! Vilket..hm..underligt nyårslöfte! xD

2009-01-01 @ 18:01:59
URL: http://pingvineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0