Kollektiv bestraffning och "Frapino"

Hejsan
Förlåt att jag inte blogga nåt igår, men en dag hit eller dit spelar ju ingen roll ;P

Idag är det i alla fall onsdag, tråkiga-lektioner-dagen. I skolan har vi bara sitta-ner-och-sova-lektioner, inget teoretiskt.

Och det var skiitajobbigt på fysiken som var den sista lektionen för då snackade de andra i klassen skitmycket, det gör dom hela tiden men vår matte/fysiklärare blev jättearg och skällde ut dom totalt (som om det skulle hjälpa) och sen blev vi tvungna att SITTA HELT TYSTA I TYP TIO MINUTER! jag och mina kompisar hade ju varit helt tysta (det är vi nästan alltid) SÅ VI FÅR JU SKITMYCKET KOLLEKTIV BESTRAFFNING! Jag är så trött på det!! Just vid sånna tillfällen hatar jag verkligen mina klass-"kamrater"!!! 

Men efter skolan gick vi till expresso-house, dom köpte troget sina varma choklader och jag provade nyfiket på en så kallad "frapino" det var typ som en chokladmilkshake, fast mycket godare! Rekommenderas av tovetott! :)

Imorron är det prov nummer två för veckan! Religion.... booooring!! Men jag har/ska ändå tränat jättemycket för jag försöker alltid göra mitt bästa vid prov, lycka mig till! :)



Kommentarer
Postat av: Astrid

Ta upp det på ditt kvartsamtel, jag ska göra det och ju mer som säger det ju större chans är det att de gör något åt det!

2009-02-12 @ 15:21:16
Postat av: Ellen

frapinisar (eller vad man ska säja xD) är jätte goda! =)



(och om du har glömt mitt blogg namn så ser du det nu (A))

2009-02-12 @ 15:49:50
URL: http://nellen.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0