Toves dag + städ/måste göra-tankar

Hej
Idag vaknade jag typ tio. Sen såsade jag ett rejält tag men knallade typ en halvtimme senare upp till köket och drack smoothien som dom andra hade sparat till mig. Det visade sig sen att pappa och Sander hade åkt iväg till en backe och åker skidor, han frågade mig igår om jag ville följa med och jag sa att jag skulle tänka på saken. Nu ville jag faktiskt åka med men pappa väckte inte mig imorse för att fråga om jag ville hänga med, lite taskit tycker jag...men det har hänt förut.... =(  ......Dom har det säkert jätteroligt....ska skälla lite grann på pappa när dom kommer tillbaka...
Iaf, idag har jag verkligen inte gjort någon nytta alls, tv har varit på i några timmar sådär, dator, plockat med disken, bara för att ha nåt att göra och gjort liite på läxorna. Jag har kollat igenom dom flera gånger men sen har tankarna skenat iväg, så istället för att jag angaskerat sitter och gör klar hela läxan på en kvart ligger jag och stirrar upp i taket och dagdrömmer...läxorna kan jag ju göra nån annan gång, tänker jag....hehe, vem gör inte det....?
Men idag (eller kaanske det blir imorron) skaa jag dammsuga!!! Det ända krukset är ju att man måste plocka undan överallt. Hälften av allt jag äger ligger ju utslängt på golvet, så det blir till ett till moment att göra......

Japp, typ sådär kan en tyypisk tovehelg hos pappa se ut, hehe....

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0