Spöken och biltidningar...

Hello
Vad konstigt! Bloggen har helt nya färger, tex på bakgrunden och rubriker... är det så för er också?? dåligt, för det är rätt när man kollar i stilmallarna, men det är nåt mystiskt bloggspöke som retas med mig.........................................

I alla fall. Idag var jag och köpte present till pappa, han fyller år på fredag! Jag har köpt en biltidning, ha det fick han också förra året :P
I helgen ska jag åka till den bästa kusin Lovisa!! Kuligt värre! Men på fredagen, innan jag åker ska pappa och jag dela på en fördelsedags-semla! det är lite gulligt av honom tycker jag...

Hejdå! nu ska jag kolla på Vänner!
<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh! Min pappa fyller år på torsdag... jag vet inte vad han ska få av mig... =) har du några tips? ;P

2009-02-03 @ 15:39:25
URL: http://nellenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0