Shopping!

Hejllo!
Nu sitter jag och sjunger kräsligt till BoysBoysBoys av Lady Gaga. Lovisa har såå bra musik på sin ipod!!!

Förlåt att jag inte har varit så "uppdaterad". För hos lollo har man alltid nåt att göra, iband föör mycket att göra :P
Igårkväll spelade vi både wii och guitarrHero och satt uppe till sent på natten och spelade ett SKIITAKUL barndataspel där man fick göra sin egna djurpark!

Idag har vi STORSHOPPAT! Wiie!  Jag köpte en topp från Monki, en topp från H&M, en hårborste och body löshon (vet inte riktigt hur det stacas :D), ett par gulliga örhängen från Glitter, och såklaart skitmycket godis!!
Med andra ord en väldigt lycked shopping!!
Jag kommer nog kanske lägga ut några biler på topparna, kul va?!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0