Nödvändig klädrensning

Aaaaahh.....
Nu känns det kanska bra.
För jag har nämligen precis rensat ut min garderob hos pappa. Förut ville jag inte ens titta i den ,hade/(eller har nu också), en stor hög av kläder på golvet som jag använder några gånger och sen tvättar. Det va två stora lådor med kläder som jag inte har använt på flera år, vissa kläder är jättesmå och för vissa har jag faktiskt lite skuldkännslor .... men jag va ganska hård och sparade typ bara tre tishörtar av allt gammalt. Sen placerade jag in mina nuvarande kläder i lådorna i fina högar =)    Hur länge garderoben håller sin ordning vet jag inte alls, men jag hoppas på ett bra tag. ;)
Men preciiiis när jag hade skjutit in lådorna kom jag på att  jag hade glömt bort att jag skulle ha tagit ett kort på den stökiga garderobe och sen på den fina nya, men men, det kommer en till gång, jag lovar.... =)

Och nu väntas den årliga (okej,liite överdrivet) dammsugningen. Det ser faktiskt rent ut av förjäkligt ut! Hoppas nu pappa har köpt dammsugarpåsarna... annars är det iinte kul.... =|

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0