Lite bilder från idag!

Idag har kamerorna gått varma!


The ToveGhost!! Cool va?


Här är en bild från Zoo Tycoon, zoospelet!


Mina små pluppar! Men så tyypiskt att dom fanns i 38 och 40, inte 39...


Dom här topparna köpte vi som våra kusintröjor! <3


En gullig tishört från monki, påminner den inte lite om mumintrollet....?


Den här skönheten fanns också i svart, snyggare då., Lovisa och jag är helt förälskade i dom!!!


Och såklart godiset, men nu mår jag lite illa...


Den här köpte jag! från monki. Tog den i en väldigt stor storlek, kommer nog ha den som klänning! SÅ SÖÖT!


På  Lovisas www.rockarhamstern.blogg.se kan ni se lite mer biler från idag!

Där fick ni lite (mycket) bilder!! Men tyvärr vill jag inte visa mitt ansikte, tyvärr, så är det bara! :)
Ciao! <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

roligt ;D =)

nu kommer jag få mardrömmar om tovegohst... :S

2009-02-07 @ 22:21:28
URL: http://nellenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0