Läskig man vid systembolaget...

Hallu!
Nu är jag hemma hos mamma och kommer vara här hela helgen. Ikväll har vi bestämt oss för att äta typ wockgryta (stavas?) och så ska vi göra semlor, innan det är försent :) Jag längtar tills imorron då mamma och jag ska shoppa i stan!
Igår köpte jag äntligen mina vita skoor!! jag köpte också ett par jättesnygga stoora örhängen :P Dagen innan hade vi fått två rabattkuponger från H&M med 20% rabatt, på skorna fick jag typ 15 kr rabatt och på örhängena typ bara 3kr, men jag käna iaf nåt på det! :D

Mina örhängen




Idag var det lite läskigt för innan jag skulle åka hem från skolan tittade jag lite i affärer och då gick jag förbi systembolaget, där vid kassan var det en man som typ skrek massa grejer som "fattar ni inte?!" mot dom i kassan och slängde runt sin ryggsäck och så sparka han in i "kassabordet" och sen storma ut ur affären! Brevid honom hade det stått en liten gumma, först trodde jag nästan att han skulle gå mot attack mot henne men det gjorde han ju inte turligt nog. Han var sääkert full.............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0