Ett kort litet inlägg

... Japp.
Det är FAN! Det gick inte att fixa tillbaka menyn.
ÅÅÅHH!!! Guud vad jobbit! Nu kommer typ alla tro att den är borta! men det är bara att skrolla ner längst ner, den får väl typ vara där så länge, orkar inte fixa det, det går mig på nerverna!!! :( :( :( Men man kan kanske vänta på ett mirakel........

PS. Astrid ska inte åka till Colombia, hon ska till Kambodja! Sorry, blanda ihop dom ;P Tack jossan för att du kommentera det XD

PS nr 2. Jaha. Nu går det tydligen inte att ladda upp en bild till inlägget! Det blir som grädde på moset! -Negativt! ÅÅÅH! >:(  (jag hade tänkt ha en bild på en kille som sparkar på en dator, men icke sa nicke!!)

PS nr 3. Det här inlägget blev nog inte så kort, förlåt....eller vad man ska säga.... |-(

Kommentarer
Postat av: twilightnööööööörd/shannon

ajabaja tove inte svära! (ironi)

ps. mamma stör sig på att jag säger fabian 247 även fast det inte är en svordom!

ps2. jag vet inte vad det har med ditt inlägg att göra men men...

2009-02-24 @ 18:30:31
URL: http://shanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0