"Du ska inte tro det blir sohommar..."

Halloj!
Idag fick jag faktiskt lite vårkänsla.
Isen och snön försvinner sakta men säkert och mer asvalt syns. Och idag har solen skinigt! För typ första gången på hela vintern känns det som. Tro det eller ej, man /jag blir faktiskt på bättre humör när solen skiner, allt blir liksom ljusare och lyser upp! Och så längtar jag jättemycket till när det blir tillräckligt varm för mig att ha mina vita fina skor och min beiga fina vårjacka! Då kommer jag känna mig fiin, och vårig.  
Men fortfarande är det ju bara februari och det är fortfarande kallt ute... och snart är det ju sportlov och dags för snötäckta skidberg!

Jag hade lite lust att ta den här fina visan, den kan man ju inte ogilla. Av den får jag barn och dagisminnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0