Dagens händelser och tankar...

hello
Sorry att jag inte bloggade igår.... just det! jag gjorde det typ klockan två på natten, det räknas i alla fall :P

Nu är jag ju hemma igen efter Lovisa, och har precis kommit tillbaka från bussen från pianot. Ikväll ska jag få träffa mamma, och det ska bli jättekul eftersom jag inte har sett henne på mer än en vecka, mycket för mig! Har saknat henne...

En liten rolig grej, nu när jag satt på bussen hem var jag helt försjunken i religionsboken och märkte inte att alla andra på bussen hade gått av, jag tyckte väl det va lite tyst men... Det är liksom lite obehagligt att sitta själv i en buss....eller busschauffören var ju där men men... ;)



hejdååååå! <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

Försjunken i religons boken? WHAAAT!?!?!

2009-02-09 @ 18:26:06
Postat av: Tove

Haha! nä, kanske inte "försjunken" men jag var också så hiskeligt trött och höll på att somna i boken och märkte då inte att dom andra gick av ;)

2009-02-09 @ 18:28:58
URL: http://tovetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0