Som Jag Är

Hörrni, jag tror det var Johansson som satt längst fram på pulkan. Åland hade inte kommit än. Sorry.

Meen i alla fall!
Nu är jag nyklippt och fräsh! Fast ingen stor skillnad, bara lite rakare och kortare =)
Och idag ska jag slänga mig ut i den trånga julrushen på stan men knuffas runt med den andra föräldern, nämligen pappa! Fast först ska han visa mig sitt nya ontor, det ligger nära NK och är riktigt stollt, höhö ^^

Sen när jag kommer hem till mamma ska jag bädda min säng, något-annat-jag-inte-kommer-på och göra fudge!! Kommer sägert göra så att det kokar över och göra sönder hela spisen, som jag gjorde förra året! Höhö =)

Ååå, nu är jag jätteglad för igår köpte mamma skivan Alicia Keys - As I am till mig!!! (som en försenad födelsedagspresent, men ändå) Jag har lyssnat om den flera gånger fast jag har alla låtar på Spotify, men hos mamma är det nåt fel på min Spotify! Jag är så glad...

Nä, pappa sa att vi skulle träffas typ halv ett och jag sitter i morgonrock.
Så tjaba! <3



PS. Om två dagar är det Julafton. För er som inte visste det. Ha, om man läser min blogg skulle man inte kunna ana att det lider mot jul som det heter, jag har andra viktiga saker att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Du har rätt det var nog jag som satt på pulkan... :)

Jag e avis på att du har skivan.... :(

2009-12-22 @ 12:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0