Mysdag med skolan

Skeeses! Jag har ändrat header! Själv! Ha, bara slängde ihop den, några fina bilder och mig i mitten, som lipar of corse! :P
Ha, men den är ju lite sommrig, eller hur? Med rosa och blommor och allt! Med en liten frost bild! Men ska göra en ny när jag har tagit snö och julbilder! Haha, men jag hade tröttnat på den andra, störde mig mer och mer på bruset i stora bilden.

Just det, idag hade vi inga lektioner i skolan! Det blev en liten juldag! =)
På morgonen var jag på körrep medans de andra fick pyssla. Sen hade dom ställt upp en liten plastjulgran på stora planen där det är skithalt och där dansade hela 8b runt och halkade och sjöng Röven raskar över isen (eller jag sjöng så iaf) Det var skitkul! Sen lekte vi massa lekar. Sen var det lunch och sen bar det av ner till Cosmonova och vi kollade på nån havsfilm i 3D och sen fikade vi i mentorsgruppen på Kulturhuset! Astrid Å, Ellen och jag satt vi glasväggen och tittade ner på den rutiga plattan.

Nu är det bara två dagar kvar till skolavslutningen och 8 dagar kvar till Julafton och 16 dagar kvar till Nyårsafton!
Ellen, TJA! 

Om ni ville veta.


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: okay, kul att du deltar i "veckans blogg". nu är det bara att hålla tummar och tår, att du är en av finalisterna på fredag! :)



kram!

2009-12-16 @ 23:12:23
URL: http://haidis.se/
Postat av: Astrid

Vad fin headern blev!

2009-12-17 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0