My feet

Japp. Mina fötter är populära, jädrans vad många fotbilder jag tog på Kanarieresan! Jag tror jag har några fler än vad du har Astrid! ^^

Skit vad många det blev, aja. Det är väl bara att bläddra igenom då, det är ju ändå samma par fötter på alla bilder så...

 


Vi börjar med en poolbild. Med missformade tår, höhö =)


När vattnet rullar in...


...och när det sköljs ut.


Far och dotter.


Tre olika. Två levande, en sandfot och flera fågelsandfötter.


Fot som drar i sanden. Lite ful, sne och överexponerad... ^^


Vandrade i bergen med flip-flop. Finn ett fel?


Walking into the ocean.


Coola färger och djupa steg.

Slut! Vilken var finast? <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

far & dotterbild, lätt! :D <33

2009-12-18 @ 20:40:09
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Alla var jättefina men jag gillar den sista och den med dig och Bengt mest! :D Den var så söt!

Och du har nog mer fotbilder än vad jag har.

Ps. VILKEN GALNING VANDRAR I FLIP-FLOPS?!?!?!

2009-12-19 @ 10:49:17
Postat av: Ellen

Astrid! Duuuh, man måste sola fötterna! Speciellt om fötterna ofta står modell för toves blogg! :-P

2009-12-19 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0