Mörk snömorgon

God Morgon!
Jag upptäckte precis att jag kan ta en senare buss till skolan, vi börjar nämnligen 8:30! Så jag tar det lite lugnt nu (=dator!!!!) höhö =)

Förlåt att jag inte skrev nåt igår, mamma förbjöd mig att sitta länge vid datorn. När jag väl hade datatid satt jag och tittade på Pirates of the Carribean, at the worlds end (säkert stavfel).

Gud vad fint det är med all snö! Jag blir alldeles lyrisk! Igår snöade det hela dagen och det ligger fortfarande kvar idag! Det ända dåliga är att mamma tjatar på mig att fixa ett par vinterkängor, som är ordentliga. Hon förblöd mig precis att ta mina vita dojjor och tvingar mig ta hennes jätteklumpiga kängor till skolan! Usch! Ha, hon sa att isåfall kan jag ta med mig ett par andra skor till skolan och byta där, det verkar som det enda alternativet... =(

Ikväll eller imorron lovar jag att lägga upp bilder från Kanarieöarna. Har inte hunnit än. =)

Men nu ska jag mysa vidare
Pöss!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Din mamma å Ewa har samma åsikt! HAhh :D

2009-12-16 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0