JULAFTON!

"Tove efternamn som Lucia i skola 2010"! fatta jag inte först AHAH läste igenom meningen kanske 8 gånger sen ba aaahaaa AHAHAHAHHAHAHAHA, jag ba vaddå efternamn o vaddå skola HAHAHAHAh fan va trög jag är! borde gräva ner mig själv AHAHAHHA gud vilken roliga humor jag har :D hahah nej nu ska ditt lidande sluta . haha ska sluta skriva hehe .. försöka iaf. hejdå D: <3 ses öh vänta.. nej nu måste jag vänta 5 minuter tills klockan är 1 minut över tolv så det är söndag.. då är det öh 3 dagar kvar tills vi träffas, hur coolt?!?!?! :D längtar! juste ska köpa julklapp till dej imorgon.. vet inte va du vill ha men tror jag vet vad jag ska köpa smart som man är hehe, kan inte rå för det! kan varna för att när du kommer hit kommer jag lyssna dygnet runt på min fina jullista på spotify och sjunga med i VARENDA låt med mitt vackra klang ! HAHAHA, nae tre mnintuer kvar nu xd .. det här blir min längsta kommentar någonsin, coolt! två minuter kvar.. hehe har rättat alla 60000000 stavfel hehe , borde gå och lägga migAHHAHAl, nu vet du! =) tänkte att du preciiis skulle fråga mig :P inte för att du skulle ringa mig nu direkt .. hehe ;) en minut kvar!!!!!!!! när klockan är en minut över måst ejag skynda mig att skriva att den är det och skicvka iväg kommentaren ! nae tänk om dewt laddar i åtta evigeter så kommentaren skcikas 2 minuter över NU ÄR KLOCKAN EN MINUT ÖVER, HEJSVEJJS!

Ha. En kommentar Lollo skickade till mig för ett tag sen. Har inget liv? Stackars loner...
Just det, hon sitter brevid mig just nu. Härligt att vara här, det var ju attans i sommras jag såg henne sist!!! :0

Vi har klämt på varendra paket under granen, vet vad det är i några!!! Gud vad jag längtar!!!!!!!

NU ÄR DET JULAFTON GOTT FOLK!! EN MINUT ÖVER! NEJ, TVÅ! WOOOHOHOOO!!! nä, tre över...

Men snart måste vi gå och lägga oss, ska nämligen till kyrkan tidigt imorronbitti, måste ju beta av den långa listan 10 kyrkbesök innan sommarn, konfirmationen ni vet...

OPS! 4 minuter har gått på julafton! NEJ 5!!

Nä, kan hålla på hur länge som helst....

TJOOOO!!! <3<3<3

Oj, 00:06...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0