Jul i småstaden Linköping hos Lovisa! Bildsaga

Okej, nu kör vi hörni! Orkar inte redigera dom i Picasa, som jag brukar, de är för många ;)


Vi gjorde och käkade fudge. Jag hade receptet i huvudet. har också skrivit upp det på Lovisas whiteboard.


Alla julklappar och deras jättefina plastjulgran, mycket större än mammas och min =)


Lillasystern Hedda i sin fina spanska klänning. <3 Hon tar efter av sin älskade storasyster men långt blondt hår... Och en sån där matta har vi hos mamma.


Kunde inte låta bli att ta denna. Lillebrorsan Alexander= Ääääh...okeeeej-blick, Freddan=Eeeeyyuuuww!-blick och Henke=moahaha-blick. Mogna killar de där.


Skit vilka blåa ögon jag har här! Jag som har typ gröna... Glad ser jag ut också, just på själva julafton.


Tomten kommer! Så läskigt! Och Lollos coola skjorta, hon kallades då rebellen, haha =) med nitar och allt


Ett pengaträd till julklapp! Woho! Av farmor. Det är ju ett smyckesstäl, jättebra! Och 600kr.


Lollo fick den här! Så avundsjuk! Vi Har nördat typ 10 avsnitt i flera dar hehe =) Stackars Edie som fick blixten på sig...


Usel bild men här är iaf min julafton-outfit! Tomteluva (hade på mig den heela tiden!), stora örhängen, massa armband, långt linne, för liten kavaj, sammetsleggings och randiga strumpor. Orkar inte var allt kommer ifrån, helt onödigt att veta egentligen...


Vet inte varför... blev väl lite för seriöst med att posa fint framför spegeln.


Lilla tomtenissan vid datorn och ser vilka smorungar hon har missat! Haha, garvar varje gång jag ser bilden, älskar min och hållning :P


Trött? Herregud ja! Lollo väkte mig halv ett en morgon, tack! -.-Diggar hennes datastol.


Kusinerna i sina fina pjamaser! Jag fick min i julklapp, visst är den fin! Älskar den! I mer än ett helt dygn gick vi runt i dom... <3


Vi gick ut i mörkret och gjorde en skitstor snölykta! Och ljusen brann jättelänge! Såg så fint ut...


När jag sjunger med Alicia Keys, duett förstår du! Ha, skit vad vi satt och sjöng med, vilken inlevelse! XD Charmigt...


Och så blev det en hel del sött och gott också...

16 bilder blev det! Men jag har fler Lollo! Nu är man hemma igen och har dammsugit och dammtorkat rummet! Halelulja!

Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

Tjohoo! Schnygga bilder! Trevligt att höra lite i bloggen. Jag diggar att du sattsar på randiga strumpor, synd bara att de var i samma färg...

=)

2009-12-28 @ 19:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0