Hemma från Kanarieöarna!

HOLA!

I'm back on track! Ha, jag får sudda nästan hela tiden, är inte så van vid databordet! :P
Jag har laddat över en full kamera med massa mysiga bilder men vi får se om jag kan visa några idag, om jag hinner för jag vakna typ halv 12 (la mig typ halv 3 för planet kom fram till Arlanda typ 12 efter en 6 timmars lång flygning!). Och sen måste jag packa upp allt, äta frukost, duscha (är hur skitig som helst, har gått runt i samma flätor flera dar, hoho) och skynda hem till mamma för att se reprisen av Desperate Housewives! Alla säger ju att det var så spännande och jag kan inte missa ett avsnitt! =)
Nog om det.

Jag har i alla fall haft det jätteskönt på Kanarieöarna och Gran Canaria! Vi bodde i ett radhus i byn San Agusín på södra sidan av ön. Gud vad vi har gjort mycket. det är helt omöjligt att berätta allt.  Vi var på massa olika stränder med gul sand, svart sand, vit sand osv. Och jag har badat i Atlanten och legat och solat med frisk vind i ansiktet. Vi har också vandrat på ett av de högsta bergen på Gran Canaria och åkt branta, smala serpentinvägar tills man mår illa. =) Jag har också läst som en galning och nördat värre än någonsin Bubble Town på mobilen! Och så har jag såklart fotat en massa. ;)

Jag antar att några har varit lite avundsjuka på mig, eller har jag misstagit mig? Moaha!
Till exempel Lovisa? Ha, tack för det fina gästinlägget! Tänk att du kom ihåg mitt lösenord, du som glömmer bort allt annat! Haha, förlåt, skriver med kärlek iaf. <3 Men man blev ju lite rörd, fällde en liten tår... (nä, men ändå) haha! Du är också världens bästa kusin! Vi ses ju alldeles snart!
Okej, nu får jag nog sluta med min lilla kärleksförklaring, höhö. <3

Ops, mycket text, men ni har ju varit utan lilla gulliga Tove i en vecka så... XD

Tja på er! Imorron ska jag sjunga i Luciatåg!

 

Okejdå, en bild på palmen på vår tomt. Det var palmer överallt. =)


Kommentarer
Postat av: Astrid

Vi har saknar vår gulliga lilla Tove. Vi har inte hört dig säga gulligt på några dagar och har abstinens!

Ses imorgon!

2009-12-13 @ 14:04:13
Postat av: Ellen

Hahahaha, precis vad vi pratade om! Astrid sa någon gång i veckan "vi kommer inte hört tove säja "så gullig" på flera dagar."



Gud, jag ser allt framför mig!! Hääääärligt det verkar :-D



SE DH, JAG DÖÖÖR DET ÄR SÅÅÅÅ SPÄNNANDE!! Och det var avslutning på mammas pojkar också!!

2009-12-13 @ 14:18:50
Postat av: Lovisa

HAHAHA, jag kommer bara ihåg viktiga saker förstår du ;) hööhh, fin kärleksförklaring! AHAHAH !!

2009-12-13 @ 15:55:14
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0