Hejdå!

Klockan är 06:15 på morgonen och jag ligger på magen i sängen med laptopen på kudden. Ha, och jag har typ fortfarande inte fattat att jag ska flyga utomlands, till värmen! De andra har inte vaknat, jag hör inga steg två våningar upp. Satte klockan lite tidigare, för säkerhetsskull. =)
Usch, nu blev jag plötsligt skithungrig! Det är typ den enda grejen som kan få mig ur sängen. :P

Och jag måste kontrollpacka det sista också.
Så nu säger jag ett sista hejdå till vi ses om en vecka igen

BUENOS DIAS! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HEJDÅ! gud vad jag är avundsjuk på dig!!!

2009-12-05 @ 08:07:37
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Hahah visst var den! Jag älskar den videon och låten ;)



ha en fin lördag

2009-12-05 @ 14:02:22
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Astrid

Du kommer bli saknad!

Adjö!

2009-12-06 @ 12:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0