Found the webcam!

Men nu när man inte har nåt att göra kan man ta egopics! Ha, jag har precis upptäkt min webkamera och hade lite kul.

Huvudmode: Favorithalsduk och mössa är ett måste theese days, även innomhus. ^^ Och så nytvättat hår och stora ringar i öronen. Man ska ju vara lite fin på självaste julavslutningsdagen! =)


Just det, och en vit-röd-rutig blus som jag inte har använt på år och dar, man skulle ha rött på sig i kören.

 


Hittade en kul effekt.

Just det! Glömde säga att vi hade alla på oss tomteluvor i kören, jag lånade Astrids fina.

Tummen upp för det! När jag var liten hade jag på mig tomteluva hela tiden, i skolan, sov i den osv! Haha <3

Det här var lite ovanligt, massa egobilder på mig... Gillas det? A, vi gör väl det =)
Tja!

PS. Snälla Astrid och Astrid!!! Skriv i kommentarerna vem det är! Inte bara Astrid!! Jag fattar ingenting! Viken Astrid var det com kommenterade detta inlägg??? Haha^^


Kommentarer
Postat av: ellen

tummen upp för egopics :-D

2009-12-18 @ 13:19:44
URL: http://ellnen.blogg.se/
Postat av: Astrid

Mitten-bilden är klockren!! :D Hahha :P

2009-12-18 @ 13:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0