Chez shannon avec Astrid!

Hej. Sitter i Shannons dörr med hennes dator i knät. Hon har nämligen ingen anslutning till internet i sitt rum. =) Och så käkar vi på harkluttar (chokladpluppar) som Astrid köpte i belgien till Shannon. Vi har också käkat pasta med ketchup och tre mandariner. Och så har vi spelat gitarr. Astrid går runt i Shannons silverpaljettriga högklackade skor med 12 cmers klack. O, vi har spelat Guitar Hero, jag sög. ^^ Men det är nåt fel på Shannons dator så jag kan inte gå in och skörda min aloe vera och mina tomater!!!! Shannon ligger och sjunger och så retar Astrid Shannon för hon är så kort. Och Shannon retar Astrid för hon har så små fötter. Det är alltid så trevligt hos Shannon! Höhö. 
Nu har min fot somnat under mitt feta lår så nu slutar jag.
Tja!
PS. Nu råkade Astrid prutta! HIHI!

Kommentarer
Postat av: Astrid

En normal människa prutta 14 ggr/dag. Du med. Så säg inget.

2009-12-20 @ 19:09:01
Postat av: Ellen

Hahahahahahhahahahhahahahhahahahaha :-D

2009-12-20 @ 19:11:47
Postat av: Astrid-Astrid!!!

HIhihihi :)

2009-12-22 @ 10:04:46
URL: http://lacroissant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0