Vill-ha-lista

Jag tänkte göra en liten lista på grejer jag vill ha! Eller behöver ska man kanske säga det =P

1. Ett USBminne. Det vore väldigt praktiskt för när jag har bilder på kameran tex så laddar jag över dom på datorn hos pappa och så måste jag spara dom på kameran för att sen ladda över dom till mamma. Och då är kanske minnet fullt och man kan inte ta nå mer bilder! Väldigt jobbigt.. Och så är det väl bra för alla skolarbeten också. =)
Och man skulle ju vilja ha något roligt också =)



2. En grå kofta. Jag har ingen grå kofta, och inte så många koftor över huvutaget i för sig, och det är snyggt!
Hittade ingen snygg kofta-bild på google...

3. Concealer. (eller hur man nu stavar det) Man måste ju ha nåt att täcka finnarna med ;) Brukar ju snolite ibland av Marie men det kan man ju inte göra hela tiden, haha. =)




4. Nagellack Toulouse. Ja, det behöver jag egentligen inte men jag vill ha det. =) Jättefint rosa nagellack från Mavala.
                                            Asså jag har typ 5 olika rosa redan, men ingen av dom är liksom "perfekta" haha =)




Nä, nu för jag inte fortsätta på listan för då blir det ju som en önskelitsa till min födelsedag, och det är inte meningen. Den listan kommer vara ännu längre! =)

Ja, idag har jag iaf varit i skolan, konstigt nog. Ikväll är det är det första dansen! Längtar till den! Men det är synd att jag inte går i Elins grupp men läraren Madde, hon är verkligen skitbra! Ska nog ändra till vindern ;)

Om några minuter ska jag kolla på Tyra Banks Show, hon är grym!
Puss och Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

toulous nagellacket har jag, och jag älskar det :D

2009-08-25 @ 15:00:34
Postat av: Astrid

Asså de där usb-minnena är de snyggaste jag någonsin sett. Jag tror man kan köpa dem på fredflare.com men de skickar typ inte till sverige :(

2009-08-25 @ 15:10:44
Postat av: amelia

hejsan tove!!! astrid sa att du inte brukar vara inne på facebook, så då tycker jag du ska gå in där och kolla din mejl ;) det är så att vi mejlar lite om förslag om när vi ska ha eb kvällen (alla tjejer från 6eb utom du vet vem...)

jag tänkte att det kanske va smart att skriva här... men läs mejlet och tyck till ;) hihi

puss

2009-08-26 @ 14:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0