Tillbaka till verkligheten?

(haha, ser ni varifrån min rubrik kommer ifrån? Ha, Elgiganten såklart! Är man TVnörd är man...)

Vårat internet har strulat lite (det är därför jag inte skrev nåt igår), får passa på att skriva nu, det kanske lägger av snart igen. =)

Men så ni vet så har jag nu börjat skolan! Ha, som alla andra konstigt nog =P Igår skulle vi till skolan vid halv tre och så gick vi ner till en äng och pratade lite om schemat och så.

Idag blev det en härlig rivstart, 15 över 8. =) Jag gick till skolan med sällskap av pappa och Sander, för han har nämligen blivit stor och börjat på förskola! Och hans skola ligger i en liten del av min skolbyggnad, fast i källarvåningen! 
Men jag fasar för att jag måste lämna/hämta många gånger... =(
Annars var det som en typ helt vanlig skoldag, fast jag var dödligt trött! Ha, undrar varför......?
Men jag har inte använt mitt nya chockrosa collegieblock som jag köpte igår än.

Ha, pappa kom precis in i mitt rum, inklampande med skorna på och undrade om det fanns några Geisha här inne och råffade åt sig en näve. haha.

Jag ska nu kolla om det är nåt bra på tv ikväll, men jag måste i för sig lägga mig tidigt idag, eftersom jag var så trött idag...

Tjo!!



Lollo och jag <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

kolla min blogg, har problem md picasa <33

2009-08-20 @ 20:30:40
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: tack så mycket! ;).

2009-08-22 @ 16:44:48
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: lovisa

asså dt är 3 st som har dött PÅ planen, nån phil, med fru & FYRA barn, man ser hur han bara faller frammåt och aa .. sen miklos feher , som ler typ sen ba böjer han sig fram o dör, sen en från kamerun/frankrike ? som föll ihop trorja... av typ hjärtattacker , hjärtinfarkter dog alla av. och en till dom föll ihop men vakna till efter en stund, sen stannade hjärtat typ 5-9 gånger under 3 dagar och tillslut stängde dom av respiratorn .. herregud säger ja ba ..

2009-08-23 @ 14:07:35
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0