Seglarsnack

Nu är man iland igen! - efter två dagars härlig segling =)

Första natten la vi till vid en klippa vid några andra båtar.
Andra kvällen la vi till vid Finnhamn, åh vilka barnminne man får där!! Vi käkade god middag på krogen, revbensspjäll =) ha, och Heddas köttbullar slank väl också ner, höhö =)

Nu har jag blåmärken och rivsår på hela kroppen eftersom när vi seglar lutar det som f*n så ifall man är nere i ruffen (nere innomhus i båten, på båtiska, för dom som inte har seglat) är det som att gå i lustiga huset på grönan och allt far runt överallt, och så är det så trångt och litet så man slår i huvet överallt. Jag och Siri sov i akterkojen (längst bak i båten), det var så mysigt för hon la sig jättenära mig för hon ville mysa, ååå, gud vad söt hon var... Fast där var det verkligen superlitet och trångt, i början fick man ju typ klaostrofobi! (eller var det nu heter =)

Och såklart har man badat massa gånger från båten! XD


Just det! Eftersom jag inte varit på grönan den här sommarn (skandal!) vill jag verkligen dit nu innan skolan! Kickoff-kompisar: vi måste dit!
Och Lovisa, du kommer också upp, det ser jag till! ;)


Kommentarer
Postat av: lovisa

JAG VILL TILL GRÖNAN .D <333

2009-08-06 @ 22:04:12
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: ASTRIDIZ

Visst kan vi väl till grönan då...

Jag ahr liksom inte åkt något sedan 4-5 år sedan. Wow, jag är verkligen INTE beroende av Grönan... :p

2009-08-07 @ 13:17:19
URL: http://astridiz.blogg.se/
Postat av: Ellen

Thank you :-)



Jaaa, kickoff på grönan roooligt :-D

2009-08-07 @ 13:18:46
URL: http://elleenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0