Patetisk

God eftermiddag! =)

Jag vaknade av alarmet 10.00,
snoozade,
läste HP7,
tänkte,
somna om,
väktes av mamma som ringde på mobilen,
blev tvingad av henne att gå upp,
lade på,
gick upp,
mest för att jag var hungrig.

Såklart ingen hemma,
förutom ovanligt många polacker,
altid trevligt med något sällskap,
käkade macka och drack juice,
tog några nävar ur flingpakatet,
har också pallat några gamla chips,
suttit vid datron,
vid Picasa ofc,
ska visa ett roligt collage snart.

Jaa, och nu är jag hungrig, igen. Men jag förväntar mig ingen som ska komma och laga lunch åt mig, direkt, av erfarenhet vet jag det...

Gud vad roligt inlägg... stackare, nä nu ska jag gå ner och ta några Geisha, lindrar i alla fall hungern lite.
Haha.
Jag är patetisk...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hihi :) <3 fast du tove du måste se dt positivt tjjejen . med att dom inte kommer hem å lagar nån mat, nu kan du välja nåt riktigt gottigt att käka från frysen, KYCKLING ni har typ 400 ton kyckling i er frys ifall du inte visste dt! elr så gör du en sallad, elr äter glass te lunch ? :P här får man lida me må äta nån äcklig farligkorv elr nåt bläaae, aja.

2009-08-17 @ 19:19:45
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0