Kräftskiva utan kräftor

Yo
Igår blev det inget Gröna Lund, som vi trott, det regna för mycket.
Så mamma, Kris och jag gick på Cosmonova! Vi såg en film om Australien, den var bra. =)
På kvällen var vi på kräftskiva hos mammas kompis. Eftersom jag inte tål kräftor ( Jag älskar kräftor! det var så himla suktande, fast jag fick smaka en klo av mamma ) fick jag äta paj och mackor. Dom vuxna drack lite väl många nubbar så till slut satte jag mig vid en TV. Jag höll typ på att somna på tunnelbanan hem...

Men idag fick jag sova till typ 11, nice, det behövde jag verkligen! Har precis duschat och ska snart ut och tvätta bilen med vattenslangen, haha. =)

Pussar

PS. Just det! Det är hemskt, men mamma och jag har börjat med godisförbud!!!!! Fram till jul!! Hur kommer jag klara mig??!! Fast glass och kakor osv räknas inte haha. Och som tur får jag käka upp mina Geisha hemma hos pappa.DS.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har aldrig haft godisförbud och kommer aldrid ha det, haha :D



Lycka till! :-D

2009-08-23 @ 16:45:20
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Astrid

Inte jag heller Ellen. Det går inte att motstå godis(speciellt choklad), hur mycket pengar man en får!

Kräftor är mums mums det med! :D

2009-08-23 @ 19:04:24
Postat av: Ellen

More chocolate to the people!! :-D

2009-08-24 @ 16:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0