Kommit hem till ett nytt hem

Hej hopp!
Tillbaka från Linköping och Falun och allt! ;)

Igårkväll kom jag hem till pappa, hade inte sett honom på typ 5 veckor! Han säger att jag har blivit en fin brunbränd sommartjej ,hihi. Han tycker också att jag typ ser äldre ut, kanske jag gör också, jag har ingen aning! =)

Och igårkväll fick jag se det nya fönstret i mitt rum! Det var sent på kvällen men nu nästa dag ser jag att det är mycket ljusare! Heal utbyggningen har också blivit mycet mer klar, hela huset ser helt annorlunda ut! Men det är verkligen helt kaos i mitt rum. Alla möbler står huller om buller och det ligger ett cm-tjockt lager damm på allting! Men allt ska bli iordningfixat till hösten.



En rätt så dålig bild på det nya fönstret. För de som har varit i mitt rum vet ni nu var fönstret är! =)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Det är fönstret till HÖGER som är nytt!

Näe, skämta bara! Det till vänster såklart!

2009-08-03 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0