Våfflor och bänkpress

Idag när jag kom hem från sången luktade det jättegott i hela huset. Dom käka våfflor!! Marie servade mig våffla efter våffla som jag tryckte (MÖLADE) i mig med hallonsylt och grädde, mums! Det blev nog uppåt 6-7 stycken...
Det va väl våffeldagen för några dagar sen, ellerhur? Det känns som om det finns hur många bakverksdagar som helst! Semledagen, våffeldagen, det finns väl också nåt som heter bulldagen?? aa, det gör det nog. =)

Idag hade vi det stora religions provet! Fast det va faktiskt inte så stort... typ drygt 3 sidor. Och det va inte så jättesvårt heller. Det va bara massa om Jesus och hans konstiga dumheter, nu är jag faktiskt lite trött på honom... =)
På gympan i gymmet va det bara några otrooligt omogna killar som fjanta runt. Och, vår vikarie skröt och visade att han kunde lyfta alla vikter samtidigt på bänkpressen, småkillarna såg ut som om de hade träffat Stålmannen eller nåt och hjälpte honom att sätta på vikterna osv och prata om hur mycket dom kunde lyfta... suck... Så Jossan och jag va dom enda tjejerna och dom enda seriösa så vi gick till omklädningsrummet efter en stund... =) Inte så mycket träning altså....

Nu måste jag städa undan i hela köket, suck -.- Jag ska också försöka piffa lite med bloggen och duscha.

Puss och kraam!
Totten  

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2009/march/drom-tavlingen.html#comment



vore jätte kul om du ville vara med i min tävling där du har chans att vinna ett presentkort värde 5000:-, stor chans att vinna!

2009-04-02 @ 21:26:57
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2009/march/drom-tavlingen.html#comment



vore jätte kul om du ville vara med i min tävling där du har chans att vinna ett presentkort värde 5000:-, stor chans att vinna!

2009-04-02 @ 21:27:37
Postat av: Leia

Hej hej!



Önskar dig en fin fredag!

Kram

2009-04-03 @ 12:56:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0