Shopping och bio med mina finaste kompisar!

Hej!
Nu har jag faktiskt lite skuldkänslor för att jag inte har bloggat så mycket, i alla fall jämfört mina vänner! Men här kommer ett låångt inlägg om en av dom bästa dagarna med dom bästa kompisarna man kan ha jag har upplevt som jag inte kommer glömma! <3 Astrid, Astrid, Jossan, Ellen!<3

Idag är det då fredag. Jag gjorde en ganska bra bokpresentation på svenskan, dom andra med. 
Efter skolan tog vi tunnelbanan in till stan och shoppade och sen såg på bio! Vi gick till H&M, Monki och Ginatricot. =) Innan shoppingen var min inköpslista; Strumpor, någon fin kjol, midjebälte och spetsklänningen från gina! Men det blev tyvärr inget av det men jag köpte två klädesplagg (ganska mycket för mig på en shopping, men hade nu ganska mycket pengar förstås...)!! På H&M köpte jag en jättefin rosa topp med flätade axelband och rosmönster. 98kr! I vintras hade Lovisa och jag drömt om att köpa den men hittade den inte! Alltså ett  stort glatt måste!! Älskar den!
På Gina fanns inte klänningen i rätt storlek men Astrid hittade ett par grymt snygga orange-rosa jeansleggings som jag alltid velat ha! Liite förstora, men de var det ända exemplaret kvar och... 400kr till 99!!!!! Ett riktigt KAP! Är jätteglad för det jag köpt!! =)=)

Till bion köpte jag hotsnacks och apelsin-mer, jättegott!! Vi såg då 17 again som jag sagt igår. Jossan hade bokat de bästa platserna! på balkongen, första raden och i mitten!!! Jag hade ganska låga förväntningar om filmen men den var skitbra!! Typ hälften berodde på hur snygg Zac Efron va!! Han är ju så grymt snygg att det skulle kunna va förbjudet... dreglar...Jag tror jag är lite kär... <3<3<3 Men vilken tjej är inte det...

Nu ska Marie ha datorn och pappa och jag ska gå en promenad och köpa mjölk!
 PUSS!! <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

Det är en pöl av dregel på golvet...xD

2009-04-24 @ 20:20:37
Postat av: Ellen

Det är en pool på golvet av dregel! slå den :P :D

2009-04-24 @ 21:41:57
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅH .d ÄLSKAR TRÖJJAN :D HIHI XD

2009-04-24 @ 23:20:07
Postat av: Astrid

Jag simmar i dregel!! Slå det Ellen!!!

2009-04-25 @ 11:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0