En till detaljerad lista om mig! 60 punkter!

Hela den här fick jag vara tvingad att skriva av för Lollo, hon utmanade mig!
Skyll inte på mig om ni inte orkar läsa, hennes fel!!!
<3

1. Hur gammal är du om fem år? 18! Ska bli kul, undra vad som händer då!
2. Vem var den sista du träffade? Haha, en av bygg-gubbarna som gick upp till toan! ;)
3. Hur lång är du? Snaaart 1,66, nåån millimeter kortare bara (vi säger 1,66 prick ;)
4. Vilken var den senaste film du såg? Kill Bill 2. Ha, satt uppe ensam till typ ett
5. Vem ringde du senast? Mamma tror jag, igår
6. Ditt senaste smn och till vem? Eftersom det är nåt fel på min mobil så att jag inte kan skicka sms va det längesen, men det va nog till Jacob!
7. Vad är helgens planer? Vara med massa kompisar! 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda är kul, men är i stort behov av att kunna skicka sms! :(
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda... tyvärr... Skulle kunna göra näästan allt för att de inte skulle vara skilda... :(
10. När såg du senast din mamma? Igår ju
11. Vilken ögonfärg har du? Typ blågröna, mest gröna, tror jag
 12. När vaknade du idag? Ungefär 06:50 och då va jag duktig!
13. Har du någon gång hittat en katt? näää, tål ju ändå inte 
14. Vilken är din favoritplats? Italien... <3<3 och hemma hos mamma såklart
15. Vilken plats föredrar du minst? nånstans där man känner sig otrygg
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I mitt hem med min drömprins! <3
 17. Vad skrämde dig som barn? Massa grejer tror jag, kommer inte ihåg
18. Vem fick dig att skratta senast? Precis när skolan sluta och astrid krama jossan fast hon inte ville!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?  Gud ja! Fast jag tror mamma har nåra.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Har ingen egen dator men dom jag använder är bärbara.
 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Ha, utan...
 22. Hur många kuddar har du i sängen? En vanligtvis. jag vet, ovanligt...
 23. Hur många landskap har du bott i? Ett!
24. Har du någon gång spytt på någon? Nää, tur det!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor fast på sommarn barfota!
26. Är du social? Jaaa, fast inte med dom jag inte känner så bra... tyvärr
27. Vilken är din favoritglass? Nåt med choklad! Magnums är aldrig fel!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, resa & shoppa, mest spara
29. Tycker du om Kina-mat? Sådäär, lite konstig mat tycker jag
30. Tycker du om kaffe? Arå! skitgott ju! 
 31. Vaad dricker du till frukost? Juice och te. Blir sur om juicen är slut vid frukost!
32. Sover du på någon särskild sida? Nää, ingen aning!
. 33. Kan du spela poker? Ha, mammas pojkvän lärde mig för att tag sedan, visst kan jag det! ;)
 34. Tycker du om att mysaa ? Jaaa, klart! särskilt framför tvn och i sängen!
35. Är du en beroendemänniska? ööh, nää...
36. Känner du någon som har samma födelsedag som du? Nope, tur det! Då snor ju nån annan hela min ära och uppmärksamhet!
 37. Vill du ha barn? Ja, absolut! Två eller nåt! Mina små kommande skitungar!! <3<3
38. Kan du några andra språk än svenska? Jaa, engelska såklart, pluggat franska i två år och så kan jag liite italienska! <3
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nää, faktiskt inte, inte vad jag mins i alla fall
40. Föredrar du havet eller pool?  Havet, absolut! Men Astrids pool är ju aldrig fel...
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder såklart, godis hehe, och nödvändiga grejer :)
 42. Äger du dyra smycken? Ja, några... typ som jag har fått när jag var liten
43. Har du någon gång testat narkotika? Usch nej!! Kommer aldrig heller förekomma i Tovetotts liv!
 44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Gott bröd!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ha, mig själv såklart!! Ha, nej men annars är det nog Sofia <3
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag väljer nog det på mitt ena knä. Det fick jag när jag knuffades med några killar för att de trängde sig i ledet, ha va typ 10 år ;) Då gjorde jag sönder mina favoritjeans och det blödde jättemycket!
. 47. Vad har du för ringsignal på mobilen? Lemon tree, fast den är ganska tyst...
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Såklart! Jättemånga ligger i högar för att jag inte vill ge bort dom! För mycket minnen i dom. <3
49. Flirtar du mycket? Nej, inte direkt... ha, har ingen att flörta med ;) Vågar inte heller... =)
50. Vart togs din profilbild? I ett provrum, top shop tror jag det är!
51. Kan du byta olja på bilen? Avisst! profs på det sörru!
52. Har du fått fortkörningsböter? Klart jag inte har, skulle va ganska ologiskt...
53. Vilken är den senaste bok du läste? Har precis läst ut "tio små negerpojkar" och är i helften på "så länge vi båda andas"
 54. Läser du dagstidningen? Nej.
 55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej 
56. Dansar du i bilen? nää, men sjunger gör jag gärna!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit rock, rockklassicker!!
 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Typ en gris på ett kladdpapper för att stilla uttråkheten på matten!
 59. När var du i kyrkan senast? Faktiskt i torsdags! Vi va med klassen på nån kompisgrej.
60. Vilka personer utmanar du? Jaag utmaanaar.....
1. Astridiz
2. Elleenss
3. Knossis
Ha! ni har inget val! Nu måste ni kluddra in allt det här i era bloggar!!    ha, nej...känn er inte såå tvungna! ;) Bara lite!

Nu ska jag nog "titta i kudden"!
Tjadå!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, jag ska göra den ;) :P

2009-04-28 @ 14:14:59
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hur kan du bara ha en :O hihi <33

2009-04-28 @ 18:03:30
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0