Soooooommar, sommar och sol! Krokus och flickor, de blänker i solskenet!!!

(ja, en liten egen variation!)

Hej Hopp!
Nu är jag verkligen jätteglad! Idag har det varit skitsoligt och jättevarmt =) Skulle ha kunnat vara typ i Juli eller nåt! Fast dom fina vårblommorna i rabatterna på skolgården och reklamerna bevisar att det fortfarande är vår! Idag har jag gått utan jacka. Bara hoppat runt som en liten flicka i min randiga stora tishört från GinaTricot. Det va lite småkyligt om armarna och mina bleka underarmar sken vackert i solskenet (hihi)! Jag fasade för att ta på mig min fula vinterjacka så jag hade den trotsigt under armen när jag åkte hem! Efter påsk ska jag ha på mig min vårjacka och mina vita skor, det har Jag, Jossan och Ellen bestämt!
Nu ska jag nog ta ett glas hemmagjord svartvinbärssaft med isbitar i och sätta mig i solen!

Vilken bra början på ett bra påsklov! Sommaren kommer närmare och närmare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0