Sommarfrågor <3

Snodde den här från Lollo :P

Bikini eller baddräkt? - Bikini såklart!
Hängmatta eller solstol? -  Solstol... på stranden..... i Italien......
Brunt eller blont hår? - Blondin som man är så.... solblond <3
Shorts eller kjol? - pösiga hemaklippta jeansshorts eller kjol!
Linne eller T-shirt? - Linne tror jag, men det är ju typ same shit...
Utsläppt eller upp satt hår? - Utsläppt!
Brun eller vit? - Brun fan! (hoppas jag)
Att bada i : Havet ofc!
Liseberg eller gröna lund? Gröna lund, längtar! Orka åka ända till liseberg...
Sommarsöt eller sommarsnygg? Ja, nu när man är båda så (haha, skoja ba) jaa, typ sommarsnygg kanske?
Varmt eller svalt på sommaren? - Varmt! Annars är det sorgligt ju!
Soligt eller molnigt ? - soligt, annars som saken över.
Hav eller sjö? - HAV! Förutom sjön vid mormor &morfar... <3
Vattenkrig eller vatten spridare? - Vattenspridare, bollrädd som man är XD
Cola eller fanta? -   Båda, kan aldrig bestäma mig!
Flippflopps eller ballerina? -  Ballerina <3
Båt eller husvagn? - Båt! Segelbåt! (längtar Jacob! <3)
Sommar eller vinter? - SOMMAR <3
Bada från strand eller brygga? - Stranden tror jag
Solbrända killar lr vita killar? -  Solbrända ! Hot...
Tälta eller sova inne? - TÄLTA!
Jordgubbar eller hallon? - Jordgubbar OCH hallon!!

Jaa, vad tycker ni? gör den!

(ha, vad många inlägg det blev idag då..)

Hej med er! Nu ska jag käka galss med hemagjord chokladsås!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH VAD HAR BOLLAR MED VATTENKRIG Å GÖRAAA ? :D

2009-04-20 @ 21:43:25
Postat av: Anonym

HAHAH VAD HAR BOLLAR MED VATTENKRIG Å GÖRAAA ? :D

2009-04-20 @ 21:43:47
Postat av: Astrid

Vad e det med hjärtat vi Jacob??

2009-04-21 @ 18:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0