Sångkonserten

Hej
Igår på sångkonserten gick det ganska bra. Men jag va typ den enda som hördes av vi fyra tjejerna som stod på scenen, min mick var typ för mycket uppskruvad eller nåt. Jag och Cornelia satt och gjorde bla. loppor av sångtexten "yellow submurine" för att vi va så uttråkade och kunde knappt sen läsa texten för att lappen va så sliten ;). 
Mamma kom och lyssnade, såklart, och pappa hade sagt att han gaaanske skulle kunna komma, men översatt blir det ju såklart att han inte kommer. Han sa också att han skulle gå på alla de andra föreställningarna med dansen och pianot så han behöver inte komma på sången... som om att han slapp den, dumma pappa.....

I alla fall kom vi hem i tid till DH, tur. Till efterrätt gjorde jag iordning glass med chokladsås med bananbitar i en typ halv reklampaus! Gott gott... 

Kommentarer
Postat av: Jossan.

sorry att jag inte orkade :(

2009-04-29 @ 16:50:13
URL: http://knossis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0