Lite blandat

Hello!
Sorry att jag inte bloggade nåt igår kväll som jag sa, styvmamman min hade den... -.-

I helgen fick jag låna Breaking Dawn!! Fast på svenska dock... Så igår låg jag och sträckläste den, den är såå bra!! Fast jag håller mitt ord på att inte bli förhäxad av Twilight men böckerna är ruskigt bra!


Jag längtar tills inorron då Jag, Ellen, Jossan, Äströd och Astrid-knastrid ska shoppa i stan och sen se på bio! 17 again ska vi se, kul kul!! Jag funderar starkt på att köpa en fin klänning på ginatricot!

Om en halvtimme ska jag till sången. Har på mig tröjan jag ska ha på konserten som är randig i massa olika färger (eftersom det är en färgkonsert och jag sjunger om regnbågen). Konserten är föresten på tisdag!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0