JAG SKA TILL LONDON!

Ja! JAG SKA TILLLOONDOOON!!!!!! Jag har vetat det ganska länge men har typ liksom glömt att skriva det på bloggen, ha (hur kan man glömma det?)

Syftet till detta underbara mirakulösa fenomen är att i höstas skulle Jag, mamma och mormor till Budapest en långhelg på påsklovet. MEN! Dagen innan fick vi ju besked om att sterling hade gått i konkurs! Det flybolaget som vi skulle flyga med!! Vi blev ju såklart jätteledsna, speciellt jag... =(   Men mamm och jag checkade in som tröstpris på nåt skumt japanskt typ spa för en natt.

Så nu slår vi till igen! Mamma, mormor och jag!! Bästa trion i världen!! Och vi ska flyga med "british airline" och det går väl knappast i konkan... =)   
Denna underbara resa kommer va i slutet av maj, en långhelg.   Det är faktiskt precis samma dagar som Kenza ska dit! Men det bryr jag mig faktiskt inte om.
Och jag som aldrig har varit i London! Vi kommer att gå på Madame Tusseauds (eller hur det nu stavas), mamma och jag ska åka London Eye (mormor vågar inte <3), se musikalen Chicago och njuta av vackra London! Jag ska också köpa en latte på starbucks (eller nåt sånt)


Ånej! Nu laddar datorn snart ut!!!!

HEJDÅ

PS. Jag ska ju också shoppa, såklart!! Tack Astrid för påmnnelsen! (fast jag har hört att det är ganska dyrt...)DS.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Du måste ju nästan shoppa också lite! Veeeery important! =D

2009-04-15 @ 19:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0