Stressig måndag

HEJ! I
dag har jag varit på sångrep. Det tog jättelång tid men det var ganska kul :).
men sen när jag skulle gå hem gick jag en väldigt ödslig och mörk väg, det var ganska läskit för jag trodde att något skulle förfölja mig. Men som tur var överlevde jag! :)
när jag kom hem räknade jag enkronor, jag har skitamånga!! det blev nog upp till 130kr/mynt!!! nån gång ska jag lämna dom till nån affär eller nåt, dom kanske behöver "lite" växel......hehe...
iallafall har jag väldigt stressit nu också! jag ska..
1. öva till den muntliga presentationen om min drömö (SO-arbetet)...
2. öva till ett gigantiskt Kemiprov (!!!)...
3. ..OCH göra FUDGE!!! (för alla som inte vet vad fudge är så är det som ett julgodis, som små chokladfyrkanter som är smuliga och smakar GUDOMLIGT!! Jag tycker väldigt synd om er som inte har ätit fudge, JAG skulle inte överleva en jul utan fudge!!!)
För kanske en vecka sen gjorde vi jättemycket fudge men nu är det konstigt nog slut.....undrar varför..............hehe..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahahah har aldrig smakat fudge :o spara en till mej haha :D <3

2008-12-08 @ 19:30:11
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: misseast

Vad gör du just denna kväll ?

2008-12-08 @ 19:48:21
URL: http://miisseast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0