Shoppingavslutning!

Goddag gott folk!!
Idag är det sista dagen på året och den har jag utnyttjat mycket väl med min kära kusse Lovisa ( eller Volisa som pappa kallar henne). Vi åkte ner med tuben (förlåt, men älskar det :P) till stan och shoppade..man får ju passa på när det är den sista readan!
Jag köpte två par örhängen på rea på ur&penn, en snygg tisjöört (haha, svengelska), och en rosa pösig trjöja som också "Volisa" köpte, kusintröjor...allt på GinaTricot. Vi käkade på McDonalds, samma hälsosamma kost två dar i rad :P:P
Jag köpte också en bok av pengarna från en bok som jag fick i julklapp som jag hade fått tidigare.
På hemvägen köpte vi dom efterlängtade skumtomtarna som har varit slut sedan länge :)
Har du haft en bra sistaåretdag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0