Lite grejer om mig!

Det här är en lista med skumma frågor som jag hittade på min kompis blogg, den heter Rockarhamstern.blogg.se!

Äger...
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
( ) Parfym över 300 kr

Summa = 7

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder foundation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 2, ha

Du har...
(x) Tonat håret
( ) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 2

Totalt: 11

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma. upps, måste ha blivit nåt fel, hehe
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.



Har du pojkvän/flickvän? nej
Är du kär? nej
Hur tidigt stiger du upp? På vardagar: sju. Helger typ elva XD
Vem/vilka vet mest om dig? MOI såklart
Gillar du att slåss? ha, nää, är så feg och kittlig :P 
Vad ska du göra ikväll? Sörja för att Desperet Housewives är slut :(
När var du senast full? Herregud, jag är bara 13!
Har du utländska föräldrar? nopp
Var har du ont? vet inte riktigt, jag brukar ha ont lite var som helst, nu gör det onte lite vid nageln :P
Är du bra på att måla? nja, inte min största tallang...
Vem kramade du senast? Typ mamma <3
Vad längtar du till? Tror att ni har en liiten gissning, hi!..............JULAFTOON!!!!!
Favoritalkohol? Typ cider ;P
Vad heter dina husdjur? Mitt husdjur HETTE Kurra, hon var en supergullig dvärghamster som dog för typ en månad sen...snyfft!
Har du körkort? Absolut! Cykelkörkort, hihi!
Favoritgodis? choklaad!! Och typ julgodis!
Morgon- eller nattmänniska? Är morgonmänniska att man är uppe tidigt eller?? Isånnafall är jag Absolut ingen morgonmänniska!!!
Sparare eller slösare? Jag är nog en sparare, men kanske inte när det gäller godis XD
Har du några homosexuella vänner? HA! Verkligen inte!!
Bio eller promenad? Såklart bio! 

Är du kittlig? Eeeuumm, öööh, naaaee....verkligen inte...typ......he :/
Rädd för insekter? Aa, är en riktig fegis, men om man bor i källaren men spindlar bakom varje möbel börjar man väl vänja sig...
Anser du att du är stark? Jag gillar att träna, men vet inte om det ger resultat :P


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tackar för att du sa min bloggadress xD <3

Läser du min blogg ? XD

2008-12-16 @ 16:02:10
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

men tove....jag tror jag kan hitta minst två löngner där hörru!!

2008-12-16 @ 18:46:24
URL: http://pingvineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0